Laukkosken seuratalo

Talo on rakennettu v. 1920. Ensimmäiset vuosikymmenet taloa hallinnoi osakeyhtiö, jonka osakkaina olivat urheiluseura, marttayhdistys ja nuorisoseura sekä lisäksi suuri joukko kyläläisiä.
Nykyisin talo on nuorisoseuran omistuksessa, ja sitä vuokrataan yksityisille ja yhteisöille.

Varustus

Sali 100 m², keittiö ja kerhohuone. Näyttämö 30 m². Salissa piano ja punatiilinen takka. Hirsiseinäisessä salissa o­n erinomainen akustiikka. Lisäksi käytettävissä o­n hyvät äänentoistolaitteet sekä videotykki.

Tuoleja 140 kpl: artek (selkänojalla) 80 kpl, artek-palleja n.25 kpl. Lisäksi n.60 puutuolia metallijaloilla.

Pöytiä n. 25 kpl  (20 kpl Artek)

Keittiössä liesi, 2 x uuni, kahvinkeitin, kylmätilaa, astianpesukone. Keittiö remontoitu syksyllä 2014.
Kahviastiasto 180 henkilölle, juomalasit 300 kpl, ruokalautaset, viinilasit  ja aterimet 100 kpl.
Pöytäliinat 100 kpl.

Talolle on esteetön kulku. LIsäksi seuratalolla lisätty ilmalämpöpumput elokuussa 2018.

Vuokrahinnat ja -ehdot

Viikonloppuvuokra (pe-illasta sunnuntaihin klo 14:een) 550 euroa. Tilaisuuden järjestäjä siivoaa talon tilaisuuden jälkeen. Vuokra pöytäliinoista  6 €/kpl ja tarjoilupöydän liinavuokra 20 euroa.

Iltatilaisuudet (kokoukset yms.) sopimuksen mukaan.

Tiedustelut: Pertti Asikanius, puh 050-3746224 tai asikanius.pertti@gmail.com (huom; uusi osoite).

Näkymä varauskalenteriin löytyy tämän sivun lopusta.

Varaus vahvistuu vasta, kun talon vuokrauksesta on tehty kirjallinen sopimus. Tämän jälkeen varaus viedään vasta varauskalenteriin.

Talon osoite: Krouvarintie 20, 07150 Laukkoski

Kuvia talon sisältä

Katso tuoreimmat kuvat seuratalosta valokuvaaja Juha Vääräkankaan sivuilta. Lisäksi talosta on panoraama-kuvia.

LIsäksi talolla on kuvattu mm. mainoksia https://www.youtube.com/watch?v=oI8Ay5bvaKY

Valokuvat: Juha Vääräkangas